Tema: Re: Patarimu del Turkijos
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-03-02 14:00:26
Su vaikais geriau rinktis koki HV-1, HV-2 tipo viesbuti.
Family suite tai yra du maziukai kambariukai (dazniausiai vienas is ju
pereinamas) su viena vonia ir wc.
Man asmeniskai mieliausias regionas Turkijoje yra palei Kemera. Ten ir
kalnai arti ir gamta grazi.

Ekskursijos tai zinoma kad pigesnes vietoje, bet serviso klausimu
nevisada islosi pigiau sumokejes, o kai kada ir geriau buna, cia
praktiskai jau laimes dalykas.

Rekomenduociau pabandyt Antalijos regione raftinga (plaukimas plaustais
kalnu upe, su vaikais irgi tinka, as su dukra plaukiau kai jai buvo 5
metai.)

Is viesbuciu tai rekomenduociau gal labiausiai Kainos/kokybes santykiu
tai Amara tinklo viesbucius. Taip pat praeita vasara buvau  pakankamai
smagiam visbutyje Mirada del Mar, ten pigiau nei Amara viesbuciuose bet
labai patiko tiek maistas tiek aptarnavimas bei aplinka.
Zinoma, su vaikais svarbiausia imti all -inclusive viesbuti, tada
maziausiai prblemu su "teveli noriu kolos", "teveli noriu to, noriu
ano...." svarbu ismokyti kelis zodzius angliskai/rusiskai ir vaikus
galima paleisti ganytis.
Renkantis viesbuti reikia ivertinti, kad tai vistik sauleta salis ir
viesbutyje turi buti kuo daugiau pavesio.

Na tiek pradziai.

P.S. BUTINAI nusipirk sveikatos draudima visiems......

--
MaRiUs
Kaunas