Tema: Re: Q: Gal kas vaziavot traukiniu i ukraina ?
Autorius: Justas M.
Data: 2010-03-01 21:48:26
Vaziavom praeita vasara. Pirkom traukinio bilieta Vln-Lvov berods. Iki
Varsuvos Lietuvos gelezinkeliai paveze autobusu, ten isodino I traukini.
Pirmas stop'as buvo Lvov'e. Tada traukiniu iki Yeremce miestelio. Kalnuota
vieta, grazu, galima pasivaiksciot po kalnus. Ten yra ir auksciausia
Ukrainos virsukalne (nesidomejau ar tikrai) ...nieko ispudingo, 2km
tvarkingais misko takeliais ir mini-serpantinais.

Toliau turejom plana vaziuot I Kryma, bet negavom bilietu is Yeremces...del
to patraukem I Kijeva. Is Kijevo I Kryma keletui dienu...troleibusais
pasivazinet, vyno paragaut, pigiai pragirtaut. Kas del juros tai visiskas
pravalas. Buvom apsistoje Alustoj, netoli Jaltos. Ten is kazkurio gretimo
miesto galima pasikelt I Ai Petri kalna. Kai kas kyla keltuvu...o mes
penkiese autobusu stoty susiradom (gal greiciau mus susirado) diedukas su 21
volga..ir serpantinu uzveze I virsu. Zemyn nuleido isprotejes musulmonas su
audine...80kmh per serpantina. Apvazinejom visus didesnius Krymo miestus.
Grizom lektuvu (kazkaip gavosi kad radom skrydzius uz ~200-300lt) is
Simferopolio tiesiai I Vilniu. Uztrukom apie dvi savaites.

Kupe teko vaziuot tik viena karta - paciu pirmu traukiniu I Lvov'a. Veliau
vien platskartais. Turi sarmo tie vagonai :) Bet patalyne gauni svaria
supakuota...tai visai net ir issimiegot imanoma...jei koks vaikas gretimais
neverkia ar pan.

Bendrai...isleidom dviem savaitem po gal 1000-1200lt...netaupem, daug
isgerem. Buvo smagu :)