Tema: Re: Q: Gal kas vaziavot traukiniu i ukraina ?
Autorius: Plootas
Data: 2010-02-28 10:05:18
teko pries keleta metu keliauti i kryma.
vasara vaziuoja traukinys Ryga - Simferopolis (per Vilniu)jei teisingai
pamenu kas 3 dienos. Bilietais prekiauja Lietuvos gelezinkeliai. Savu
laiku kainavo apie 160Lt. bilietas. Dabar jau turbut brangiau.
Kelione trunka apie 1,5 paros.
Bilietus bookintis www.litrail.lt, taciau kiek zinau, juos galima
mazdaug 3 menesiai pries kelione pirkti. Rekomendacija per daug nedelsti
ir iskart nusipirkti, nes vasara keleiviu srautai dideli, greitai
nelieka laisvu vietu.

Del apsistojimo tai keliavom su palapinemis, sunku ka patarti, taciau
mano galva jei i kryma, tai idomiau visa pusiasali apvaziuoti kas pora
dienu keiciant nakvynes vieta. Na o kur gyventi visada ir vietoje galima
susirasti - siulytoju kaip Palangoj.
Migruoti galima naudojantis autobusais, dushmanais arba galu gale
patiems issinuomojus automobili Simferopolyje.