Tema: Re: Vasara + dviratis + Indija?
Autorius: Algis
Data: 2010-02-23 17:00:05
Prieš 3 metus mano draugai skrido už 1200 Lt su Finnair.
Aš skridau 2009 gruodį. Mokėjau ~1500 Lt.
Bilietus pirkau vasarą. Tiek mokėjau nes idealiai tiko datos.
Kitu laiku (+-kelios dienos) buvo ir po ~1300 Lt.

Nesenai buvo (gal dar ir yra, avia.lt) aerofloto bilietai iš Rygos į
Delį už 1088.  Bet dasimeta Rusijos tranzitinė viza ir biznis prastas
pasidaro.

Buvo dar akcijų už ~1300 Lt. Nebeatsimenu kieno.
Tėvai pirko bilietus 2008 ir 2009 pradžioj. Skrydžiai rudenį.
Mokėjo ~1300-1400.

Žodžiu 1300 yra tikrai pigu, bet perkant iš anksto, labai neprisirišant
prie datos ir ieškant - tikrai realu.