Tema: Re: Vasara + dviratis + Indija?
Autorius: Marius
Data: 2010-02-23 16:41:24
Uz 1300lt kaip rase kolega, kiek pamenu tai tik viena
karta tokia akcija buvo preitais metais.
As su Finnair'u skraidau 3-4 kartus per metus i kinija,
kol kas visada su akcija :)
Akcijos paprastai vykdomos kas ~3men., bet kiek pastebejau
skrydziams 7-10 men. beveik niekada nebuna. Kitais menesiais
visada gali rast.