Tema: Re: Mus gali sekti
Autorius: Povilas
Data: 2010-02-19 12:12:12

"Killah" <no@email.com> parašė naujienų
news:hllj4h$cr4$1@trimpas.omnitel.net...
> Kazkaip Povilai viska lb siurealiom spalvom piesi. Kokiem mes
> saziningi,mokekim valstybei mokescius,uz viska ir visur. Taip as sutinku
> moketi mokescius, bet tik ne tokioje valstybeje, kurioje is taves atviroj
> formoje tyciojasi,ir vagia kas netingi (seimas,vyriausybe).

1.Jeigu kazkas elgiasi blogai,tai nereiskia, kad ir visiems kitiems reikia
taip pat elgtis.
2. Atlantic'o atveju as neradau kas ten tokio man apsimoketu, kad vertetu
per juos siusti + jie patys skelbia ,kad nuo importo mokesciu jie
neapsaugo.Taigi, gaunasi, kad ir cia yra loterija. O jei jau loterija, tai
as jom netikiu ir visada vadovaujuosi principu kuri man pasake vieno kazino
vadovas : "Laimeti kazino imanoma 2 budais: niekada nezaisti kazino arba
buti kazino savininku "

> Kas liecia atlantica ,tai yra normali imone, kuri dirba savo darba, ir
> gerai atlieka paslauga uz kuria sumoki.

Maybe. Man pasirode, kad per sunkus ir per ilgas kelias, kad per juos
siustis koki nors nieknieki. O brangaus daikto as nepatikeciau jiems.

> Deja ne visi pardavejai siuncia i europa, del sutarciu su prekiu
> tiekejais.

Ne vienas ir ne du pardavejai yra, tai galima gi kaip nors surasti
priimtiniausia varianta.

> O jei ir siuncia ,tai siuntimo  kainos yra neadekvacios pirkinio kainai.
> Tarkim fedexas uz 2 snieglenciu siuntini i LT paskaiciavo 700$.

Fedexas yra skubiu siuntu bendrove. Tai ir moki uz skubuma + kaip uz siunta,
o ne pasto siuntini ar krovini. DHL irgi ne is pigiausiu bendroviu, bet pvz.
is Niujorko grasinosi atvezti 1 cbm krovini uz >200 usd.

> Aisku dbr bus pamoka, kad i groups'a nemest jokios info ,kas liecia
> siuntimus, nes pasirodo tokie ponaiciai kaip Darius, "rupinasi" musu visu
> gerove.

O manai, kad kitur tokie "darius'ai" nekisa savo snapo? Juk labai atpigo
visa elektronika ir kas pries 10-20 metu buvu sunkiai igyvendinama ,nes
kainavo brangiai, dabar daroma kasdien - kalbu apie klausymasi ir
irasinejima :(