Tema: Re: Mus gali sekti
Autorius: Povilas
Data: 2010-02-19 08:36:01

"ROOTS" <roots@dtiltas.lt> parašė naujienų
news:hlk99b$bhs$1@trimpas.omnitel.net...
> ok, pasiziuresiu ten ka rasiu.
> man tieisog kilo klausimas, gal labiau apsimoka per ta kontora nei per
> mamas siustis.

As gal esu senoviskas ir niekuom nepasitikintis, bet tikrai niekada
neatiduociau savo daiktu nepazystamiems zmonems ir juo labiau esantiems
uzsieniuose. Kur garantija, kad tai tikrai atvaziuos i cia - o gal kaip tik
tuo metu kai tavo daiktai tures vaziuoti, tuos neaiskius amerikoncus is
atlantic arba supermamu agentus istiks krize ar supakuos kr nors ju versla
ir tada is ko reikalausi kompensacijos?
Siuncia patys pardavejai i LT.Jei nesiuncia, tai susirandi katrie siuncia ir
tada apsidraudi ir lauki ramiai. O mokesciai dabar nera tokie jau
drakoniski - nuo batu,tai maksimum ka susimokesi tai bus pvm ir uz
ismuitinima 14 lt.
O su tais atlantic, tai lauksi bala zino kiek laiko, sedesi kaip ant adatu
ir nervuosies kada kada atvyks, o fig jo znaet kada atvyks ,kai siunta eis
su dar 2000 tusktanciais kitu siuntu , viename juriniame konteineryje. Ir
kas be ko , nera absoliuciai jokios garantijjos ,kad neteks susimoketi to
paties pvm, o jeigu siunta bus pripazinta kaip krovinys, tai tada ir muitai
dar islys.O jeigu jau kazkas zonduoja sita schema, tai garantuotai,kad
greitu metu bus uspakuota kokia n ors siunta ior oficialiai istriubyta per
visas tv apie tai kaip bandoma apgauti valstybe.