Tema: Re: batai
Autorius: BigM
Data: 2010-02-18 16:15:22
Turiu dvejus šiltintus Rieker.

Vieni ale elegantiškesni ir mažiau šiltinti, kiti tokie ale "kerzai".

Nugi elegantiškesni viskas ok, tik vat drėgmę praleidžia tai faktas. Per
atlydžius koja šlapia. Tačiau sėdint ofise koja visiškai neprakaituoja.

Su "kerzais" tai prie 7-8 šalčio 4 val. gamtoje su šeimyna ir draugais
atbuvome. Visi tik ir stukseno kojomis viena į kitą, o aš kaip stovėjau taip
ir nesupratau ko jie čia visi taip trypčioja ir kojas arčiau laužo kiša.
Taip pat tie kerzavoti ir drėgmės ne taip praleidžia, tiesa, jų ir
pasiuvimas kitoks. O va su šitais, sėdint ofise, koja jau prakaituoja - nu
ne tam jie ir skirti, kad kambario temperatūroje su pašiltintais batais
sėdėtum...