Tema: Re: batai
Autorius: Povilas
Data: 2010-02-18 16:08:11

"BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> parašė naujienų
news:hljd9o$9gs$1@trimpas.omnitel.net...
> Mano kojai gerai "limpa" Rieker (Salamander salonuose jais prekiauja).
>
> Kaina patrauklesnės už ecco, o praėjusį šiltąjį sezoną turėjau su mažomis
> skylutėmis - fantastika!

Rieker yra visiskai is kitos kategorijos, nors jie ir bando teigti,kad yra
antistress !
 Ir kas be ko apie Rieker as jau nebegalvoju labai gerai, po to, kai
Miunchene nusipirkau a la zieminius : padas slidus ant tiek, kad dabar net
neverta ju autis, nes nebegrysi namo, o gali buti nuveztas tiesiai I
lavonine; siules praleidzia dregme; koja juose prakaituoja, bet jei lauke
zemiau nei -5 C, tai dar ir salta ganetinai.