Tema: Re: Birstonas ryt nuo pietu iki poryt pietu
Autorius: Resolut
Data: 2010-02-23 23:36:13
> [...]
>
>    Smarkiausiai nuvyle vienas dalykas - buvau vairuotojas. Bet ivertinus
> Birstono mastelius ir atstumus - situacja greit buvo istaisyta. Isikureme
> vyskupijos parapijos sveciu namuose - gyvent gerai visi nori, tad jie irgi
> toki bizniuka suka. Kukliai bet su skoniu. Dvivieciai ir keturvieciai
> kambariai salia Tulpes gydyklu - asmeniui kazkur 45 litai. Uzsakinejom ish
> vakaro - vietu dar buvo, panasu kad taip ir neuzsipilde visas pastatas.
> Kambariuose yra visko ko reik, gal tik teliko ner, bet ne to vaziavom.
> Interneto irgi jokio Aciu Dievui nera. Vienu zodziu tyli ir rami poilsine

Kai ieskojau, kazko susinepatoginau ten klaust  - gyvenom  birststonasta.lt, kitur nebuvo vietu.
Is nuotrauku atrode gerai, o  vietoje- nu ir nx.
Plastmasine apdaila, seimininku buvimas ,  ir, SALTIS .
Kambary ryte rode +16, vonioje +14.  Tiesa, dave sildytuva. Is tikro , statybini kaloriferi, nes statybos ten dar nebaigtos.
Per 15 min prisildo kambari iki +25. Zjbs. Po to, norint nesudegti, tenka isjungti. Zodziu, ekstremaliai nuosirdziai nerekomenduoju, bent jau ziema , gyventi birstonasta.lt

> [...]
> dvi valandas slidinetojai sugebejo nuciuozt po septyniolika kartu - nelabai
> skubedami ir dar apacioj karstu vynu pasisildydami. Slides - 15 lt pirma
> valanda, 5 lt paskesnes valandos, pakilimas 2 Lt, vynas - 4 lt. Ash nelabai
> suprantu tokio sporto. Kad lipti į kalna vien tik tam, kad nuo jo vel
> nusitarabonyt ir taip desimt kartu... O ir gyvenu ne pagal olimpni principa
> "sportuoti ligoniams negalima, o sveikiems nereik". Tad radau dar viena toki
> kolega ir isvarem pazindintis su vietinemis izymybemis. Svarbiausiai

Mes apejom ABU muziejus - sakralini ir Birstono. Smagu. Netiketai radau gausia savo profesijos ekspozicija.  Kuuul :) Pasirodo, pries 100 meteliu dirbta panasiais instrumentais , kaip ir dabar :)   Na, siek tiek panasiais. Ir medziagu gamintojai islike  ...

Net ir toki savaitgali miestelis atrodo kaip
> [...]
> biski liudna, kad jie taip uzsnigti - perkeltine prasme. Nu bet gal su
> laiku...
>
>    Pavalgyti numynem i Fun Piceria, kuri irgi visai šalia - nuo trasu už
> bažnyčios koki 30 metru. Nezinau kaip kitiems - man skanu. Personalas
> nuoširdus, suteikė visą informaciją apie miesteli ir poilsi kokios tik
> prašėm, ko nežinojo nuėjo ir pasiklausė. Supratom, kad bliuzas ir džiazas
> Birštone neblogai įsiėdęs. Visą vakarą praleidom su vietiniais
> hipiais/pankais/biesas zino kas Gintaru ir Sniege. Visiski neformalai su

Maciau Sniege(turbut ) ryte 10:00 prie tulpes gydyklu su  haskiais vos ant koju pastovincia. Uzkalbnt nedrysau - pabendravo su vestuvininkais. Visiems garsiai zadejo vakare 13 d.  atsvest kaip pridera.