Tema: Re: Birstonas ryt nuo pietu iki poryt pietu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-02-15 10:55:47

"Kypsas" <nebera@meilo.lt> wrote in message
news:hl4aap$udi$1@trimpas.omnitel.net...
> manau, kad per ilgaji savaitgali niekur tu nepateksi - nei ant slidinejimo
> trasos, nei i masazus, nei i kabakus..
> Liudek, nerupestingasis, liudek..

A vot ir meluoji.

Cia visi apie Bora Bora, Taicius, "a nas i tut neplocha kormiat". Pabandysiu
tad ataskaita apie Birstona padaryt.

Fotokorteles cia - http://picasaweb.google.com/petkevicius.linas/Birstonas#

    Smarkiausiai nuvyle vienas dalykas - buvau vairuotojas. Bet ivertinus
Birstono mastelius ir atstumus - situacja greit buvo istaisyta. Isikureme
vyskupijos parapijos sveciu namuose - gyvent gerai visi nori, tad jie irgi
toki bizniuka suka. Kukliai bet su skoniu. Dvivieciai ir keturvieciai
kambariai salia Tulpes gydyklu - asmeniui kazkur 45 litai. Uzsakinejom ish
vakaro - vietu dar buvo, panasu kad taip ir neuzsipilde visas pastatas.
Kambariuose yra visko ko reik, gal tik teliko ner, bet ne to vaziavom.
Interneto irgi jokio Aciu Dievui nera. Vienu zodziu tyli ir rami poilsine
ant Nemuno kranto.

    Iki trasu kokios dvi minutes pesciom, kur ir patraukem. Slides ir batus
galima gaut kazkur per 5 minutes, eile tokia kaip pirmoje nuotraukoje. Per
dvi valandas slidinetojai sugebejo nuciuozt po septyniolika kartu - nelabai
skubedami ir dar apacioj karstu vynu pasisildydami. Slides - 15 lt pirma
valanda, 5 lt paskesnes valandos, pakilimas 2 Lt, vynas - 4 lt. Ash nelabai
suprantu tokio sporto. Kad lipti į kalna vien tik tam, kad nuo jo vel
nusitarabonyt ir taip desimt kartu... O ir gyvenu ne pagal olimpni principa
"sportuoti ligoniams negalima, o sveikiems nereik". Tad radau dar viena toki
kolega ir isvarem pazindintis su vietinemis izymybemis. Svarbiausiai
izymybe - tyla ir ramybe. Net ir toki savaitgali miestelis atrodo kaip
miegantis. Promenade palei upe gal tik kokia viena kita porele horizonte ir
keli poilsiaujantys pensininkai. Prie tokios ramybes nelabai prate, tad
patrauke ant nuotykiu,o ir pora ivaldytu termosiuku ant to jau shauke.
Ypatingai musu demesi patrauke salia krantines stovintis apleistas
sanatoriju kompleksas - kas ir tapo musu kultmasinio vinimi. Galima
paziureti nuotraukas, bet tai tas pats, kas saulelydi fotkinti. Milziniskas
poilsio komplekas su VISKUOM - sanatorija, gydyklomis, nuosava
transformtorine su avariniu dyzelgeneratorium, vandens bokstas ir net
pozemine kiauliu ferma. Ir viskas isdubasinta ir sunakikinta. Nerandu
paaiskinimo - niekam neprisireike. Arba nepasidalino kazkas - toks
vaizdelis, kad turejo buti kazkas panasaus i Druskininku "Nemuno" istorija.
Gal per didelis daiktas Birstonui. Idomu, kad viskas numesta labai
staigiai - kas nesudomino kokiu metalurgu ar jaunimo guli kaip ir buve -
dokumentai, iranga, infrastrukturos likuciai. Ne ekspertas bet statiniai
statyti ne tarybiskai - jau praejo tiek metu, o sienos nei istrupejusios nei
skilusios, net mediniai laipta i boksta praktiskai nesupuve. Nors ten
atsargiai - vidaus isdraskytos metalines konstrukciijos lipima ganetinai
ekstremalu padaro. Dabar visa tai vietinio jaunimo tusovkiu vieta - kambariu
ir visokiu slaptu kampeliu ten pusei Birstono uztenka.

    Po ekskursijos nusprendem koki oficialu pliusa uzsidet. Su proceduromis
nei Tulpej nei Versmej problemu nera. Eini, prasai - moki. Nori purve gulek,
nori masazuokis - eiliu nera, servisas nuosirdus. Panasu, kad zmones pilnai
supranta, jog klienta reik mylet, kitaip ju perspetyvos neperspektyvios. Nes
biski liudna, kad jie taip uzsnigti - perkeltine prasme. Nu bet gal su
laiku...

    Pavalgyti numynem i Fun Piceria, kuri irgi visai šalia - nuo trasu už
bažnyčios koki 30 metru. Nezinau kaip kitiems - man skanu. Personalas
nuoširdus, suteikė visą informaciją apie miesteli ir poilsi kokios tik
prašėm, ko nežinojo nuėjo ir pasiklausė. Supratom, kad bliuzas ir džiazas
Birštone neblogai įsiėdęs. Visą vakarą praleidom su vietiniais
hipiais/pankais/biesas zino kas Gintaru ir Sniege. Visiski neformalai su
afigienais balsais ir repertuaru. Dainuoja uz alu ir 50 centu, nors po to ir
veltui koncertavo. NEREALU !!! Ypac merginos balsas. Tik Gintaras kazkoks
biski liudnas pasirode. Nors gal ir ne - Sniege sake, kad ji pries keleta
metu elektra nuo stipriako gerai stuktelejo, tai jis dabar nors ir negeria
bei neruko, bet visada toks biski po melanhonisku kaifu. Ko nesupratau -
kaip galima taip gyvent ir nepragert gitaru, kurios truputi ismanacio
zmogaus nuomone kainuoja bent jau ne čyrika. Pora šunų kažkaip su jais
susijusių jie irgi kažkaip sugeba išlaikyti. Atvažiavus iš krizes ir
babkiu - ju gyvenimas labai jau idomus atrodo. Tik vat ateitis ju kokia....

    Po to jau nieko idomiau nebuvo  - tipiskas lietuviu poilsis - cento
prekybos taskas, numeris, pasedejimas. Dar tarpe pasivaiksciojimas po
naktine Nemuno pakrante, bet cia jau biski kartojimasis man gavos, nors tie
kur slidinejo, tai jiems buvo ganetinai idomu.