Tema: Re: Kur pirkti rubus ?
Autorius: Bambizas
Data: 2010-02-19 20:49:27
> MariusCitata:
Siandien buvau audime, sake ju rubau olimpiniai
> yra 6000, kaip ir mazoka ? Kiek suprantu tai turetu buti
> 10000. Uz visa komplekta su visais sluoksniais
> ir kelnem iseitu apie 700lt.

Žiūrint ko tie 6000 yra. Kaip pavyzdys - žmonos kelnės yra 3000
vandens pralaidumo ar kaip ten vadinasi. Tai nei karto nesiskūndė
kad kažkur šlapia būtų. Nu nebent išvien ant sniego sėdėsi,
tada gali sėdynė ir pašlapt. O dėl prakaito išgarinimo - be abejo
kuo daugiau skaičiukų, tuo didesnis komfortas. Kitas dalykas -
audimo rūbų kaina. Nu nesveika ta kaina gaunasi. Aš pats kelnes iš
Audimo pirkausi už ~100 Lt, bet išpardavimo metu...
------
siųsta iš http://forum.followtheroad.com/