Tema: Re: Kur pirkti rubus ?
Autorius: all set
Data: 2010-02-14 23:29:22
jo. Backcountry as praktiskai sau viska susipirkau, o drauge is house.
Prie to pacio. Yra dar vienas niunsas. Buvau nusiziurejes dar viena shop'a
http://www.sierrasnowboard.com cia radau sau patinkancius rubus etc. Taciau
kai atejo laikas uzsisakeneti, tik tada susigriebiau, kad pas juos galima
atsiskaityti tik US kortele, jeigu siuntiesi i US adresa. Ir butinai
shipping ir billing adresai turi sutapti. Bet tame shope bei ju forume
galima siaip informacijos pasirinkti, kas kaip su dydziais ir panasiai.

Dar del dydziu: pats pirkau XL. Nors realiai nesioju L. Ir supratau, kad
neverta pirkti didesnius. Nes butu man tike ir L dydis. pvz striuke
rosisgnol buvo XL dydzio. Kai atsiunte, pamaciau, kad pagal US tai yra XL
dydis, pagal europinius standartus - XXL :) Tai tiek su tais dydziais :)