Tema: Re: Ryanair bilietu pirkimo sistema
Autorius: Keliautojas
Data: 2010-02-03 12:39:04
Nu aisku, man pranesimo neparode. Gal greit susitvarkys, bet siaip galetu
tikrai imesti koki pranesima, kad del atnaujinimu gali strigti sistema,
neskubekite - laukite.
O tai man nieko negavus, pirkimui neivykus, puslapiui isvis pastrigus, o
pinigus nuskaicius buvo keleta minuciu streso, kaip ir kur dabar viskas
vyks.
Nu bet gerai kas gerai baigiasi, dabar tik suskraidyti beliko.