Tema: Re: Ryanair bilietu pirkimo sistema
Autorius: Keliautojas
Data: 2010-02-03 12:25:14
Mozzila, sakai del to?
Nu bet tokia kompanija turetu prisitaikyti prie populiariu narsykliu, keista
tada, nepatikesiu, kad jie nezino apie savo problemas, gal net palanku visai
keleta kartu pinigus rezervuoti, kol jie paskui suvaiksto atgal, vos ne
beprocentine paskola jiem gaunasi, gal biski ir nukrypau i lankas :) arba
tegul uzsideda tituliniam uzrasa, kad pas mus gali pirkti tik su Exploreriu
;))