Tema: Re: Ka pamatyt Romoj.
Autorius: Niccolo
Data: 2010-01-28 22:24:00
Per 3-4 dienas KOKYBIŠKAI pamatyti pagrindinius pastatus + Bordžijos galeriją + katakomas yra mission impossible. Geriau šiek tiek daugiau sumokėti už butą (bent man pasirodė patogiausia nuomotis butą) ir apsistoti tokioj vietoj, kur visuomeninio transporto nereikėtų, bet galėtum normaliai pamatyti bent senamiestį, nelendant į galerijas. O fontanai, bažnyčios, ledainės arba nemokami, arba passas negalioja.

Visa tai, aišku, tinka mano konkrečiam atvejui, toms keturioms dienoms ruošiausi kokius du mėnesius, tai tikrai žinau, kad man iš to passo naudos nebūtų buvę :-)