Tema: Re: Ka pamatyt Romoj.
Autorius: Lcd
Data: 2010-01-27 17:58:11
Butinai nusipirkite Tourist card uz 23 arba 25 eurus. Atsipirks
nesvietiskai.
Uz ja eikite i kolizieju, romos forumus ir bordzijos galerija.
Be to bus 3 dienoms nuolatinis visam transportui. Uz 25 eurus korteleje
tai tas nuolatinis galios ir priemiesciams tolimiems.
O siaip Romai trys dienos absoliutus minimumas. Savaites su
priemiesciais tikrai nebus perdaug.