Tema: Re: apranga slidinejimui
Autorius: vytjon
Data: 2010-01-19 22:05:56
Gipsas wrote:
> dekui atsakiusiems, taciau taip ir nesupratau, kur geriausia pirkti?
> Audime? Ar kokiame Winner Sport? Ar kur?

   Striukę/kelnes Audime, termoapatinius - Omnitekso Thermowave, akinius
ProSport, flisą MontisMagia/Sportas ir mada/gal ir čia besilankantis TJ
ką nors pasiūlys.

> "Gipsas" <gipsas17@yahoo.com> wrote in message

   Į patyrusius netaikau, bet teko pačiam neseniai spręsti tą klausimą.

   Audimas.

   Audimas, nebent kuo nors dizainas ar spalvos netinka.

   Omnitekso Thermowave VISI kelnės ir marškinėliai.

   Kas tai?

   Pigiausi Bolle iš ProSport (Bolle Shark Vermilion). Saulėtą / su
pragiedruliais dieną pakanka, jeigu slidinėjama su akiniais ir lėtai -
ventiliacijai pagerinti teks nulupti poroloną nuo viršutinių/apatinių
grotelių.

   Elementari flisinė, kad ir iš Audimo. Pilnai dengianti veidą
reikalinga, jei slidinėjama su šalmu. Vėjuotą dieną bent jau man
patogiau atrodo koks nors Buff tipo šalikas (be to, striukės paprastai
su kapiušonu būna).

7. Flisinis džemperis

   Storo nereikia, visiškai pakanka iš pvz. Polartec Classic 100.

8. Kojinės

   Jeigu abejojama batų patogumu - geriau šiek tiek storesnės, pvz.
Rohner Downhill Jet II. Taip pat gerai turėti didelių Compeed pleistrų -
http://www.compeed.ie/bgdisplay.jhtml?itemname=blisters&s=4 - trinamų
vietų užklijavimui.
   Apatinių kelnių geriau į batus nekišti.

9. Pirštinės

   Bet kokios "slidinėjimui". Goretex membrana IMHO nebūtina -
neropojant keturiom, pirštinės labiau iš vidaus drėksta, o ne iš išorės
(tuo labiau, kad jų visų delno dalis padaryta iš neperšlampančios
medžiagos). Gumos kilputės pakabinimui ant riešo - didelis pliusas :)
   Beje, slidinėjimo batus užseginėti reikia arba su pirštinėm, arba
sagtis spausti delnu - kitaip labai lengva be nagų likti.