Tema: Re: apranga slidinejimui
Autorius: Pi.
Data: 2010-01-18 17:05:23
1,2 turiu audimo.. pilnai tenkina ir LT ir LV ir IT ir AUS.
3.. kazkaip nepastebejau, kad man ju truktu.. ypatingai jei slidineji LT ar
LV ..
4 telneske, tipo maikute.. turiu audimo plona sintetine.. ja viena deviu po
striuke.., nei karsta, nei salta.. slidinejama buvo ir per zvarbu ora ir jos
pilnai pakako..
5 jei sninga reikia vienokiu.. jei tik nuo saules, tai kitokiu.. ziurint kur
slidinesi, koks oras ir pan.. turiu tokius, kurie diengia puse veido(kaip
naro) :) gerai kai zvarbus vejas, sninga.. taciau su jais nelabai slidineti
kai oras puikus, sviecia saulute... tada leidziuosi visai be akiniu...
neprisiruosiu nusipirkti "akiniu nuo saules".
6. ghm... slidineju su paprasta "kandonke"..  veido kauke reikalinga, kai
salta.. zvarbus vejas.. didelis greitis  :)))) neturiu kaukes.. ir
nesijauciu labai del to blogai:)