Tema: Re: Kelione nuo vasario iki kovo vid.???
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-12-29 23:21:48
Nu jei nori be rupesciu tai itariu jamk Egipta ir bus OK, tik siulau tokiu
mentu laiku pasiziureti i uzuovejos buvima pliazuose (kad butu ne ant atviro
kranto o kur nors tarp uolu, skardziu ar pan) nes tokiu laiku buna
pakankamai vejuota.

\siaip is tokiu sezonu lankytinu vietu siulyciau Iberotel Club Fanara Sharm
el sheiche, ten kaip tik ilankele tarp uolu ir vejas neuzpucia beveik, be to
rifas tai ko gero graziausias is viesbutiniu rifu tam gale......

na, zodziu jami koki www.otzyv.ru ir www.tripadvisor.com ir pats pasiziuri
kas ten tau labiau prie sirdies.....

pvz. man kovo menesi visai patiko Hurgados kraste Macadi bay Sunrise royal
Macadi, bet ten vejas, nera pavesio ir koralai toli (neblogi), uztai maitina
nerealiai, pakrantej nidos smeliukas ir gerimai geri... ;)
Na, cia skant kaip kam reikia......

sekmes keliaujant.