Tema: Re: Kelione nuo vasario iki kovo vid.???
Autorius: keptuve
Data: 2009-12-29 19:41:19
spjauk tu i visas turkijas, egiptus ir pan. nuvaziuosi pensininkas ten:)

stipriai rekomenduoju Madeira - nereali salis, ypac jei tikslas nera
voliojimasis papludimyje. yra skrydis tiesiai i Funchal is Varsuvos. grizau
praejusia savaite ir dar dabar neatsigaunu:)

jei domina kaina - vienam zmogui gavosi 8 dienos po 1000 Lt, iskaiciuojant
skrydi, maitinima 2x dienoje ir viesbuti. papildomai tik kainuos kelione iki
varsuvos.