Tema: Re: pafleiminam: slidinejimo striuke
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2009-12-24 08:35:14
Ta kur tokia ryski zalia - bent jau slidinejimas tikrai nauja kolekcija, man
dar vasara sake kad bus kazkas tokia. Tik kaip ir kiekvienoje naujoje
kolekcijoje
yra geru modeliu, kuriu nereikia nieko keisti ( pvz marskineliai), tai sitie
ir lieka beveik nesikeite. Arba kartais keiciasi medziagos sudetis ir
smulkios detales - tik su padidinimo stiklo gali pamatyti kad kazkas
pagerejo :) O Slidinejimo striukes gaminamos Far East, tai be atributikos
speju galetum 2010 rudeniui/ziemai uzsakyti kokia pora simtu individualios
gamybos  be atributikos :)
Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionėms
www.montane.lt / www.montane.co.uk