Tema: Re: pafleiminam: slidinejimo striuke
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2009-12-24 00:16:01
na i Audima ziuriu kaip i partnerius nes kokie 6 metai su jais kitais
reikalais dirbu, tai siaip matosi kad gereja pas juos, letai bet gereja.
Ju slidinejimo kelnes trinu jau gal 6 ar tai 7 sezona - viskas ok, nera
reikalo kesiti.

O ta olimpine zalia spalva man tai nereali - kazka LT reprezentuoti uzusieny
manau tikrai pajamsiu :)
Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionėms
www.montane.lt / www.montane.co.uk