Tema: Re: REQ: Batai
Autorius: offline
Data: 2009-12-16 00:20:55
nesiūlant grybų netelpančių į kainą, tai
http://www.sportasirmada.lt/tabid/354/CategoryID/19/ProductID/289/PageIndex/1/Default.aspx
turiu drožiu. puikūs batai už savo kainą. aišku į kalnus tokių neimčiau, bet
laisvalaikiui lietuvoje, nuostabūs, nešioju tris sezonus per metus (vasarą
nenešioju, nes karšta. tam yra sandalai).  puikus padas, keista, bet visai
nebloga ventiliacija, vienas batas ėda šniūriukus :) nžn ar čia to bato bėda
ar abskritai :) trūkumas esminis, kad nėra pusinių dydžių.
šiaip imi ir matuojiesi už patinkančią kainą trezetas, la sportivas, asolo,
lowa, zamberlanus, tecnica (ar kaip ten jie vadinasi) ir bet kurie iš jų tau
laikys pakankamai puikiai lietuvos ir šiaip paprastam lasvalaikiui. rimtam
laisvalaikiui (kalnų žygiai, žieminiai žygiai) aš jau neimčiau trezetų,
zamberlanų, asolo žiūrėčiau į la sportiva ir lowa, man asmeniškai labiau
patinka lowa. visi turi privalumų, visi trūkumų, žiūrėk kuriuos gausi už
tinkamą kainą ir kurie bus TAU patogiausi.