Tema: Re: Batai
Autorius: Vytas \(S\)
Data: 2009-12-09 19:24:18
Turiu Sportiva Trango Lite su aulais (kaip nuorodoj tik padas ne Vibram)
http://www.lasportiva.it/catalogue/catalogo.php?cat=19&cod3=578&Language=EN#

ir Sandstone:
http://www.lasportiva.it/catalogue/catalogo.php?cat=19&cod3=345&Language=EN#

Trango kataloge parodyti su Vibram padu, aš kai pirkau padai buvo Frixion AT padu (http://www.sportiva.com/frixion/index.php). Vibram padas mažiau slidus, jei po mišką žiemą kokiais šlaitais vaikščiot - patogesnis nei Frixion. Tik aulų iš principo nereikia, antras variantas + šilta kojinė kuo puikiausiai tinka net ir žiemą, nebent po pusnis braidysi. Dar pliusas - pusiniai dydžiai, tik nežinau ar MontisMagia juos veža, man idealiai tiko 44.

Geri batai, rekomenduoju.

V.