Tema: Re: slidziu laikiklis
Autorius: G.K.
Data: 2009-12-03 16:22:44
Kadangi tu apie bagazines zinai daugiau nei mes cia visi kartu sudejus, tai
man paaiskink kuo Thule bagazines geresnes uz tas pacias Hapro Probox. Pries
pirkdamas Hapro as domejausi ir Thule. Buvau nuejes jas apziureti gyvai.
Radau tik du esminius skirtumus: kaina ir lipdukas Thule. Sutinku jog
lipdukas Thule daugeliui yra svarbus atributas. Butu idomu suzinoti kuo
Thule yra geresni.

Martynas  wrote