Tema: Re: slidziu laikiklis
Autorius: Bangis
Data: 2009-12-02 11:03:47
Noname as biski bijau, kad per duobes ar greiciau lekiant ta deze sparnu
neigytu. Plius visokius briedzio testus darant (kas lenkijoj ne dyvai)
neapverstu dar ir mashinos. Nu vnz malonu TuV certified zenkliuka kur
nors rasti arba isskaityti internete kad sertifikuota. Aisku gal as
reklamos auka, bet TUV'u as pasitikiu kaip minimaliu kokybes certifikatu.