Tema: Re: Cote d'Azur
Autorius: pragäras
Data: 2009-11-20 22:01:10
specialiai turėjom kryptį į sūrių restoraną ir ūkį provanse, tai paskutiniai iš dešimties sūrių lėkštės buvo... na, gorgonzola ar rokforas, tai čia kaip švelnios grietinėlės skonis. toks įspūdis, kad visas tvartas, kuris ir buvo pašonėje kabako, sukoncentruotas viename tame gabalėlyje - tiek kvapu, tiek ir skoniu. patiko :)