Tema: Re: Cote d'Azur
Autorius: Milda
Data: 2009-11-20 20:39:50
Na kad ne, nebent mano virsininke, kuri buvo siek tiek anksciau :)) irgi
labai suzaveta.
Kaip kazkas ir minejo, galvojau, kad ten visur glamuras, taciau mums labiau
viskas atrode gana paprasta, bohemiska, aplinka atsipalaidavus...kur nebusi,
kai visad oras geras, gana silta ir ziema.
Del susikalbejimo - mus is oro uosto paeme prancuze. Is pradziu bandziau
siek tiek kalbeti prancuziskai, bet veliau persijungiau i anglu. ji
atsakinedavo prancuziskai, taciau stengdavosi gestais parodyti, ka nori
pasakyti. Parduotuvese stengiausi ismokti pagrindiniu fraziu, nes jie tikrai
nesistenge vargintis su anglu. Juokingiausia buvo Monake su transporto
kontrolieriais. Net daug nesuprasdami prancuziskai su jais issiaiskinom,
kad, deja, musu 7 dienu bilietas negalioja toje vietoje, kur stovejom ir
norejom ilipti. Zinoma, bandziau skeryciotis ten anglu kalba, iskart pasake,
kad neparlina :) ir jau cia musu problema, kad ne tik su neteisingu bilietu,
bet dar ir nekalbam ju kalba.
Siaip visur stebino mandagumas, paslaugumas ir pan. Monake zmogus pats
priejo pamates, kad labai intensyviai studijuojam zemelapi ir nervinames.
Paklause prancuziskai, atsakem, kad please in english, paaiskino, kur rasti
savo stotele ir angliskai.
Siandien nuejus i IKI supratau, kad visgi ten musu kainos yra eurais. IKI
prancuziskas batonas 90 ct, ten 90 euro centu. Ten visi is ryto butinai eina
su batonu ar net dviem :))

Milda