Tema: Re: batai
Autorius: offline
Data: 2009-11-07 13:56:35
na ką aš žinau turiu keletą batų iš jų ir ecco, tai sakyčiau, jeigu kainuotų
100 lt vietoj 300 tai gal (akcentuoju) gal ir būtų verti savo kainos. bet
šiaip tai brangus visiškas šūdas. neverti nei vieno cento kurį sumokėjau.
jeigu pirkti tai tik ne Ecco. už tą kainą drasiai nusipirksi kokias
trezetas, kurios mus milijoną katrų smagiau nešiojamos. aišku į rimtą žygį
aš ir trezetų neimčiau, be tkaip laisvalaikio batai labai puikūs.