Tema: Re: batai
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-06 13:01:05
Tuos kuriuos turiu as tai jie sveria 580 gr kiekvienas (sveriau su
elektroninem svarstyklem,kuriu paklaida iki 20 gr).Kas link pasiltinimo - jo
praktiskai nera arba jis ant tiek plonas,kad jo nesijaucia.Taciau turiu
pasakyt,kad silti jie afigitelnai + niekad koja neprakaituoja ir niekad dar
nera batai perslape,nors esu ir stovejes su jais slapiame sniege
ilgai.Vienais metais nuvareme su kolega zvejot ant Elektroniskiu mariu,buvo
taip salta ir pute toks vejas,kad mano kojos pradejo salt zvejybiniuose
Kamik gumbaciuose.Nutariau atlikt testa, ka tik isigytiems Cabelas Snow
Runner. Ir labai apsidziaugiau,kad taip padariau,nes ir po 2 val sedejimo
vietoje,kojose jokio diskomforto nepajutau.
Taciau juose koja kazkaip keistai jauciasi - nezinau net kaip tai nupasakot
: toks jausmas ,kad ji yra kazkokiame tai vaakume.
Zinau zmogu,kuris turi pirkes tuos Irish setter su 1200 gr thinsulate irgi
is Cabelas .Sako,kad irgi pojuciai labai keisti.