Tema: Re: Dviratine kuprine, kur?
Autorius: audrius_g
Data: 2009-11-04 11:54:41
Nu gal ir taip, kaina šiek tiek kandžiojasi. Ir jis visada bus tokia,
gamintojas draudžia joms daryti akcijas ar kitokias nuolaidas.
Purvina ir nudriskusi nebus po 4 metų nebus, plauti ja gali kad ir po aukstu
slegiu, technologijos ten pakankamai kosminės. Esminis jos privalumas, kad
ji yra specialiai sukurta motociklininkams, su galine dalimi kuri veikia
kaip nugaros apsauga, specialiomis pilnai reguliuojamomis petnešomis,
krovinio suspaudimo diržais, prie kurių esant reikalui galima pritvirtinti
papildomus 5-10 L Kriega krepšius. Visas kuprinės tvirtinimas padarytas
taip, kad tinkamai ją susireguliavus, svoris beveik nejuntamas, o rankos
lieka visiškai nesuvaržytos. Kas dar joje džiugina - palaidų, važiuojant
"mataruojančių" diržiukų ir galiukų nebuvimas. Visi vie paslėpti.

Tai tiek reklamos, o jūs jau atsirinkit, kas labiau tinka, patinka ir
džiugina :)

Linkejimai,
Audrius