Tema: Re: Dviratine kuprine, kur?
Autorius: audrius_g
Data: 2009-11-04 11:23:08
YVL jau minejo Kriega, bet as paminesiu konkreciau.
Tai Lietuvos enduristu labai pamegtos ir istvermes raliuose bei Motomanu
kelioneje aplink Juodaja jura isbandytos kuprines, kurioms gamintojas duoda
10 metu garantija. Jei reikia vien gertuves su minimaliai vietos piniginem
ir telefonam, ziurek sita:
http://www.bikeshop.lt/product_info.php?cPath=140_152&products_id=1690

Jei reikia visu pirma kuprines, su gertuve kaip naudingu priedu - yra du
variantai 15 ir 20 L talpos kuprines, kurios pritaikytos naudojimui su
gertuve:
http://www.bikeshop.lt/product_info.php?cPath=140_152&products_id=1689
http://www.bikeshop.lt/product_info.php?cPath=140_152&products_id=1688
Gertuve perkama atskirai: