Tema: Re: slidinjimas Gudauri (Gruzija)
Autorius: Andrius
Data: 2009-02-14 22:06:27
Vadimo kempingas kiek zinau netoli viesbucio Seven randasi (zr. trasu
zemelapio nuoroda, viesbutis Seven kaireje). Pagal Vadimo pasakojima nuo
trasu i kempinga ir nuo jo kempingo iki pakelejo galima leistis tiesiogiai.
Buvau ten kelis kartus tik vasara, todel detaliau pakomentuoti negaliu.

http://www.gudauri.info/datas/users/62-gudauri_map.jpg