Tema: Re: slidinėjimas Gudauri (Gruzija)
Autorius: Vytas
Data: 2009-02-11 17:20:36
On Wed, 11 Feb 2009 16:35:30 +0200, "Jurga" <jurgita@prigavau.lt>
wrote:

>O ką daryt? :) Retai tokių žmonių sutiksi, todėl ir prisimena visi :)

As daznai pas Vadima apsistoju, na tiesiog patogi vieta ir kompanija
ten smagi renkasi. Komfortas pagal kaina labai saikingas - amzinas
remontas ir didelis apgriuvimas.. . Kas liecia Vadima kaip kelioniu
gida, tai:
- Gruzijos tiek istorijos tiek geografijos zinios jo yra labai
vidutines;
- analogiskas eksursijas kitose turizmo kompanijelese galima rasti per
puse pigiau;
- tikrai nesunku rasti analogiskai geru zmoniu;

Siaip smagu kad jam taip greitai pavyko pastatyti tuos kinietiskus
namelius - kai buvau spali berods jie tik buvo atvezti.

Siaip turizmas Gruzijoje po karo sustojo. Vakarieciai bijo, rusams
keblu, lieka lietuvaiciai, latviai ir ukrainieciai. O daugiausia tai
zydu...
*Vytas*