Tema: Re: Nakvyn palei Var uv
Autorius: ALORA
Data: 2009-02-09 10:56:30
iš Niurnbergo. Mes irgi visada be nakvynių varėm. Palankiai susiklosčius
situacijai 17-18 val. užtenka. Bet su kūdikiu reikės daryti pertraukas
pakeliui, todėl kelionė užtruks ir užknis:) Beje, aš visada važiuodavau per
lenkų autostradą ir Lietuvą, o vyras per vokietiją (nes ten galima
atsakančiai paspausti) ir per durnyną tarp Varšuvos ir Lietuvos sienos