Tema: Re: Nakvynė palei Varšuvą
Autorius: Glebas
Data: 2009-02-09 08:43:11
Ten nera taip blogai, bet ir as ten dar karta nakvociau tik ekstra atveju.
Garso izoliacija tikrai ne super, kad ir kaip kietai miegu, bet furu padangu kaukimas nakti ispudingas :)
Tiesa labai pavargus gal ir nieko :) Nors kaip savininke ar administratore, nezinau kas ji ten tokia kazkodel pamacius masina su lietuviskais numeriais pareiske kazka nepadoriaus apie lietuvius.....