Tema: Re: nepershlampamos kojines/pirshtines
Autorius: Linelis
Data: 2009-01-27 16:48:21
nelabai suprantu
Turim audimo kojines visa seimyna.
slidinejom prie -10 iki 0 siemet Italijoj .... nei prakaito nei salcio, (nu
suprakaitave buvo kai pasiklydau ir reikejo peskom eiti kelis 100 metru iki
namelio :) ... buna.
Pernai slidinejom laplandijoj  prie -18 , jau pradeda salti - blogai ir
neidomu.
Manau beda ne kojinese. Reik ziurek kokie batai, gal batus per daug
uzsiverze .... daug niuansu.
Siemet irgi buvo zmonai salta kai vakare laukdavi prie keltuvo ir
neslidinedavo, bet jei ciuozia, viskas ok.
Beje, mano kojos irgi gausiai prakaituoja.