Tema: Re: nepershlampamos kojines/pirshtines
Autorius: karolis
Data: 2009-01-27 13:42:41
uzsiknisau ieskot zieminiu vilniuje, atseit visi ispardave (ne nu, dasigyvenom, pypyp..). bet man  labai siltu reikejo. o siaip tai siulau apsilankyt turizmo prekiu parduotuvese, tokiose kaip:
montismagia
robinzonada
sportas ir mada
laisves turas

kazka galima rast, nors asortimentas ir skurdus. man labiausiai patiko "zajo" firmos kojines, mano kojos irgi ganetinai daug prakaituoja. beje, reiktu nepamirst ne tik kojiniu bet ir atatinkamu batu