Tema: Re: Wroclavas - ka idomaus ten galima pamatyti?
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-08-24 22:09:36
Na, man visai patiko alu gert po rotuse esanciame alaus rusyje ar kaip ten
ji vadina, o valgeme jau kelinta karta toje pacioje rotuses aiksteje Lvovo
restorane http://www.lwowska.com.pl/ ,
siaip ir irengtas super skoningai ir maistas nerealiai geras..

P.S. kainu nezinau, sponsoriavo vietiniai.....

Del lankytinu vietu tai visas senamiestis super, ir katedra tokia smarkiai
senove dvelkianti....