Tema: Re: Wroclavas - ka idomaus ten galima pamatyti?
Autorius: RimaZ
Data: 2009-08-13 23:21:07
Visas miestas idomus. Turgaus aikste - pirmu numeriu, galima ir
pasivaiksciot, ir pavalgyt, ir pagert ir siaip laika gerai praleisti.
Muziejai - Panorama Raclawicka http://www.panoramaraclawicka.pl/ verta
nueiti. Univerasitetas. Senamiestis, iskaitant Tumski (beje, Hotel Tumski
labai fainas ir nelabai brangus). Siaip visas miestas grazus, tik dabar gana
nemazai centre gatviu kapitaliskai tvarkomos, tai ir vaizdas prastesnis, ir
judejimas sudetingesnis. Sunku ka patarti - man buvo lengviau, turejau gera
gida, kuris po Vroclava veziojo...Zmogus Vroclavo fanas, buves mieisto
architektas...