Tema: Re: Varsuva
Autorius: Linelis
Data: 2009-08-11 17:17:40
"pono pautai - pono valia"  :)

kiekviens sprendzia savaip kas jam smagiau. man pvz vairavimas - malonumas
( net lenkijos keliais)
kitam smagiau autobuse sedet ir alu gert ar knyga skaityt ar siaip nieko
neveikt ...
bet kai kaimynai grizo is kretos 2 sav atostogu, ir dar para laiko reikejo
baladotis autobusu ... pripazinkim - mazohizmas, o ne atostogos  :)