Tema: Re: Varsuva
Autorius: Linelis
Data: 2009-08-11 13:24:54
balandi teko skrist is varsuvos. du zmones.
pagal visus skaiciavimus, geriau vaziuot su savo auto ir palikt ten
aiksteleje.
-------------------------------------
Savo automobiliu :
1.Kuras iki varsuvos apie 100Lt (kelione apie 6valandas)
2.Aikstele 14dienu - 160Zl ( apie 130Lt). aiksteles darbuotojai tave nuveza
iki orouosto, o kai parskrendi atvaziuoja pasiima ir nuveza iki aiksteles
    ten pilna tokiu aiksteliu, toks ju biznis, cia tik vienos is ju
kontaktas :
PARKING LOTNISKO
Al.Krakowska 42, 02-284 Warszawa
Tel.022 886 66 71, 022 868 14 38
Kom. 0 509 510 358
www.parking-lotnisko.pl e-mail: info@parking-lotnisko.pl
orouoste uz toki pat laika moketum apie 220ZL
3.kuras iki lietuvos apie 100Lt (kelione apie 6valandas)
 VISO - apie 330Lt,bet svarbiausia esi "ponas" , kur nori stoji, kada nori
isvaziuoji ir t.t.
------------------------------------
Autobusu :
1. bilietas iki varsuvos virs 100Lt * 2 zmones = 200Lt ( kelione apie
9valandas)
2. bilietas iki Lietuvos virs 100Lt * 2 zmones = 200Lt ( kelione apie
9valandas)
VISO apie 400Lt
bet baisiausia ne piniguose, o laike. kaimynai gryzinejo su busu karta ...
zegnojosi
lektuvas parskrido apie 11ryto, o busas i lietuva tik vakare 21val + kelione
9valandas ... baisu

Zodziu svarbiausia atkreipkit demesi i isvykimu ir atvykimu laikus, kad
nereiktu laukti ilgai, jei sutampa greitai, tada valio
Pradziai as buvau suplanaves, kad brolis nuves ir parves ( 2 keliones iki
varsuvos) = apie 400Lt kurui + zmogus buvo nusiteikes apsishopint,
ale pagal pinigus apsimokejo vaziuoti paciam. ten tos aiksteles pilnos,
kadangi visi taip daro, nes labiau apsimoka negu visuomeniniu transportu.
Plius svarbiausia pats sau ponas , islipom is lektuvo 11ryto, bagazai ,
sustojimai , pietavimai ... 19val buvom namie (Kaunas)

sekmes