Tema: Re: pigus bilietai i New York'a
Autorius: 70005
Data: 2009-07-17 09:50:29
"Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message news:h3p2s3$emg$1@trimpas.omnitel.net...
> Antras kabliukas - ceku avialinijos... nekelia man jos pasitikejimo ,
> nekelia...   Kai yra jungiamieji skrydziai, transatlantiniai skrydziai,
> geriau skristi patikimomis patikrintomis avialinijomis (pvz lufthansa) , nes
> visko gali buti....

Fobijos, žinoma, asmeninis reikalas, bet ČSA - viena normaliausių aviakompanijų Europoje. Viskas pas ją gerai, išskyrus, kad greitai gali atitekti AF/KLM'ui, kurie vikriai priderins prie savo taupymo sistemų - taupymo keleivių sąskaita, žinoma:/

Beje, nuo berods rudens čekai nutraukia vienintelį savo tarpkontinentinį skrydį PRG-JFK, juos šiame maršrute pakeis Delta.