Tema: Re: pigus bilietai i New York'a
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-07-17 08:40:19
"agentura" <fire@fox.com> wrote in message
news:h3k21l$kra$1@trimpas.omnitel.net...
> vienzo biski nesmagus laikas keliavimo, nebent sausi iskart i koki
> miami...
>
> ir tas kad nakti reikes praleisti - nu vienam tai dar ok 0- bet jeigu
> netycia turi seima ir nori kartu tai kosmosas

    Ten yra 2 kabliukai:  Pirmas - nakti turi praleisti aerouoste, kas yra
kosmaras, nes ir taip kelione tesiasi para (kelione i varsuva - 7 val,
varsuvos aerouoste - kokios 4 val (reikia rezervo), skrydis iki prahos -
speju 2 val, skrydis iki niujorko, speju, daugiau 8 val (i cikaga - 8-9 val)
.. Dar naktis prahoje... Nuvykes i niujorka, masinos nebepavairuosi....

Antras kabliukas - ceku avialinijos... nekelia man jos pasitikejimo ,
nekelia...   Kai yra jungiamieji skrydziai, transatlantiniai skrydziai,
geriau skristi patikimomis patikrintomis avialinijomis (pvz lufthansa) , nes
visko gali buti....

Audrius K.