Tema: Re: Klaipeda alus
Autorius: ROOTS
Data: 2009-07-08 11:35:07
Tai mes kalbam kas leidziama ir kas draudziama ar kaip kas daro?
Beabejo, as irgi uz ramu, tvarkinga pagurksnojima, bet kai tai pradeda daryt visi, tai perauga i kiaulystes, prisigerimus. Vat sia vasara maciau pienburnisu prie mariu ant suoliuko prigerusius, besikeikiancius, sukaujant, sklaidantis. Malonumo nulis. Na truksta kulturios musu daugumai.
Beje, Juodkrantej ramu grazu, policijos nera, ramiai, nesiafisuojant galima gurksnot ;)