Tema: Re: Klaipeda alus
Autorius: Maneki Neko
Data: 2009-07-08 10:03:27
On 7/8/09 8:39 AM, 70005 wrote:

> Pirmieji - jie, bet formaliai pažeidžiat abu:)
>
> Aš Juodkrantės centre alų su žuvim gėriau slapstydamasis - irgi nesąmonė:(

:) Paprastai ziurint, kartais tikrai norisi, nesedeti kaboke ir
gurksnoti alu, o atsisedus pliaze ziurint i jura ar ant suoliuko ziurint
i kursiu marias isgerti paskanaujant, bei zuvimi ar tais astunkojais
uzsikandant ;) Pliaze kazkaip paprasciau, centre nejauku atrodo. Nors
aisku viskas proto ribose turi buti, bet Juodkranteje man atrodo tos
ribos geriausiai ir jauciasi, kol kas neteko susidurti su jokiais piktai
nusiteikusiais pilieciais ar panasiu incidentu tureti.