Tema: Re: norvegija
Autorius: Jūratė
Data: 2009-06-24 19:29:46
galit grįždami važiuoti 7 keliu, o po to nusikti berods 13 iki Voss, nes 7
keliu labai
gražios vietos, daug krioklių.
dar pasiūlymas, kai keliausit, galit pasiimti parduotuvėj vienkartinių
grilių ir
kokių kepsniu ar dešrelių, nes labai faina vakare būna susikepti :)
dėl Bergeno tai žiūrint kaip važiuot, tai mokestis nuo 30 iki 45 kr bus.
Beje Bergene brangiai kainuoja stovėjimo aikštelės.
Pigiausia man rodos yra autobūsų stoties aikštelėj. nesu įsitikinus, bet
berods
max 100kr per dieną. valanda 10-20 kr.
dar pačiam bergene yra fainas dalykas be floybanen, tai liulka tokia, tai
galima užsikelti gana aukštai.
tik kelia berods tik kai geras oras ar pan. aš pati niekaip neprisiruošiu :)
o tai, kad lyja Bergene kasdien tai netiesa, bent jau šiuo metu.. :)
o šiaip tai Bergene tikrai daug lyja :)
dėl siaurų kelių, tai tikrai nereikia bijoti jų :) jei pamatysi siaurame
kelyje
priešais atlekiatį sunkvežimį, tai gali pristabdyti, bet šiaip vietiniai
vairuotojai gana mandagūs. beje taisyklė siaurame kelyje kylant į kalną,
tai jei abu susitinkant ir nėra kaip prasilenkti, tai tas, kas kyla į kalną,
turi
leistis iki praplatėjimo. o kituose keliuose tai mandagumo reikalas :)
va vakar kaip tik nuo Bergeno 7 keliu važiavau galiuką, tai žinok visai
normaliai
buvo.. būna ir baisiau :) beje būtinai žiūrėk į ženklu patartina greičio
neviršyti
ne tik dėl didelių baudų, bet ir dėl saugumo, nes būna staigių posūkių,
kuriuose
tikrai užsižiopsojus galima nesuvaldyti automobilio...
o šiaip gerų atostogų, tikiuosi bus daug gerų akimirkų :)