Tema: Re: norvegija
Autorius: asta
Data: 2009-06-24 18:01:04
tie du keliai sudaro ratuka, nes pradesim kelione is oslo ir osle baigsim, i
osla atvaziuojam, pasisveciuojam ir vaziuojam paturistauti, paturistave,
pries vaziuojant namo, vel uzsuksim i osla. tik labai bijau kalnu keliuku,
yra teke vaziuot, tai buvo ziauriai baisu.. o tada veze patyres, vietinis
vairuotojas. bet kad ir kaip bijau, i norvegija labai noriu :) tai vat
ziurineju, kad gal ne tokiu grozybiu paziuret, gal kur zemyn norvegijos
vaziuot? nes man ten visur labai grazu..