Tema: Re: Rusijon su masina
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-09 15:01:45
> kad jo nuosavo automobilio techniniame darėsi įrašą, kad jo žmona taip
> pat yra automobilio vairuotoja ir kad rusijoje tai būtinai turi būti
> pažymėta. Kitaip žmona važiuoti viena negali. Tuos įrašus daro REGITRA.

Čia jei be igaliojimo. Aš irgi viena karta taip pasiduriau. Vaziavau su kitu
zmogumi i Kaliningrada. Jis automobilio savininkas. Kadangi geriau zinau
miesta, prie ivaziavimo persedau uz vairo. Sustabdzius buvau paprasytas
parodyti igaliojima,nes ash ne savininkas. Kad savininkas sedi šalia,
milicininko visai nesujaudino. Kiek pamenu 100 rubliu.